لاغر شويد ، جايزه بگيريد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لاغر شويد ، جايزه بگيريد
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
با توجه به گسترش اضافه وزن در انگليس مقامات محلي اين كشور اعلام كردند كه به افراد چاق كه رژيم لاغري بگيرند، پول مي‌دهند.

به گزارش فارس ، مقامات بهداشتي انگليس اعلام كرده‌اند كه به افراد چاق و سيگاري كه رژيم بگيرند و دخانيات را ترك كنند، جايزه مي‌دهد.

شبكه بي‌بي‌سي در گزارشي با اشاره به اينكه يك چهارم مردم انگليسي از چاقي رنج مي‌برند، افزود: طرح جايزه هم اكنون در ولز و در برخي مناطق انگليس درحال اجراست.

اين شبكه با اشاره به انتقاد افراد لاغر و غير سيگاري از طرح اعطاي كمك مالي به افراد چاق و سيگاري، نسبت به موفقيت اين طرح در ميان اين افراد ابراز ترديد كرد.

يك كارشناس مسائل بهداشتي در ادامه با اشاره به تلاش براي نتيجه بخشي اين طرح، اجراي اين طرح را در شرايط بحران اقتصادي كنوني مشكل دانست.

بر اساس اين طرح به اهالي منطقه «كنت» ، «ولز» و «آكسفورد» كه رژيم غذايي بگيرند كمك مي‌شود، همچنين به كودكان در منطقه آكسفورد كه سبزي و ميوه بخورند اسباب بازي مي‌دهند.

بر اساس آمار ، انگليسي‌ها چاق‌ترين مردم قاره اروپا هستند و در ميان كشورهاي دنيا از لحاظ چاقي در رتبه پنجم قرار دارند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: